Wij kunnen ons goed voorstellen dat voor uw evenement of project een combinatie van een voorstelling met demonstraties en workshops heel aantrekkelijk is. Lees hier dus over de mogelijkheden van de Foeks Totaal Beleving.

27_vr_middeleeuwen

foto: Anneloes Kusters

Voor uw:

• Cultureel evenement
  • Stadsfestival
  • (School) Project
  • Opening

Foeks slaat zijn kamp bij u op en verzorgt een totaalprogramma a la carte!

Bijvoorbeeld

U organiseert een prehistorie project. Dan is het natuurlijk prachtig als wij Grafschennis komen opvoeren, een voorstelling uit de bronstijd, die wordt aangevuld met een demonstratie bronsgieten, een workshop prehistorisch vuur maken en een workshop bronstijd showgevecht

A la carte?

U kunt simpelweg binnen ons aanbod kijken wat u interessant vindt. Echter, in overleg is nog veel meer mogelijk. Denk aan een voorstelling speciaal geschreven voor een bepaalde locatie of archeologische vondst. Of u wilt een volledige invasie van Vikingen herbeleven. Wij herhalen dat Stichting Foeks over een uitgebreid netwerk beschikt binnen de wereld van de levende geschiedenis en in staat is evenementen met meer deelnemers te organiseren. Met Foeks is veel mogelijk.